Išči

Objavljalci

Poobjave gradiv z aktualnimi vsebinami, objave naših sodelavcev  ...

Objavljalci

Authors

Arhiv

Zavzemamo se,

... da zakonodaja povleče ločnico med kolesom in ostalimi vozili, ko nas skupaj z motokros motorji, motornimi sanmi, ATV-ji ... omenjajo v Uredbi o prepovedi vožnje v naravnem okolju - Turno kolesarstvo

Peticija za kolesarjem prijaznejšo zakonodajo

Sedanja zakonodaja je do kolesarjev zelo restriktivna in z Uredbo o vožnji z vozili v naravnem okolju (Uradni list RS, št. 16/95, 28/95 in 35/01, 1. člen) prepoveduje kolesarjenje v naravnem okolju. Ker je kolesarjenje okolju prijazna dejavnost, predlagamo tako spremembo Uredbe, ki bi v skladu z ostalimi predpisi omogočila kolesarjenje po vseh poteh v naravnem okolju (stezah, kolovozih, gozdnih vlakah itd.), prepovedovala pa bi kolesarjenje izven poti. Zato predlagamo naslednjo spremembo Uredbe:

2. člen
V prvem odstavku 2. člena se doda stavek: "Ne glede na določbo prvega odstavka prejšnjega člena je, v skladu z ostalimi veljavnimi predpisi, vožnja s kolesi dovoljena po vseh poteh v naravnem okolju."

Peticijo smo pripravili predstavniki Kolesarske zveze Slovenije, Komisije za turno kolesarstvo PZS, Skale – KGK Volja in kolesarskega spletnega foruma Tabla.

Navodila
1. Dokument prenesi z ene od spodnjih povezav.
2. Natisni ga.
3. Preberi ga, ob strinjanju seveda podpiši.
4. Predstavi ga morebitnim somišljenikom, da zapolnite obrazec.
5. Daj ga v ovojnico in pošlji na Kolesarsko zvezo Slovenije, Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana.
6. Povej naprej!

Za razjasnitev ozadja glej:
  -  spletni časopis MTB.si,
  -  kolesarski spletni forum Tabla,
kjer najdeš tudi povezave do peticije, ki se podpisuje.

Komisija za turno kolesarstvo PZS

 

 

 

 

Kategorije:
Novosti KOL SLO Vse objave

4 komentarjev na članku "Zavzemamo se,"

Jože Rovan,

Po Dolini sedmerih jezer je vožnja s kolesom prepovedana z Zakonom o TNP, ki je nad Uredbo. In tako bo zagotovo tudi ostalo. In prav je tako.


Jože Rovan,

Kolesar se je v skladu s Priporočili turnim kolesarjem Komisije za turno kolesarstvo PZS (podobna priporočila imajo vse kolesarske organizacije) dolžan na ozki poti ustaviti in spustiti pešca mimo. Hitrost pa je dolžan prilagoditi razmeram: podlagi, preglednosti poti, obiskanosti poti.

Ali se bodo kolesarji tega držali? Upam, da sčasoma vse bolj, kajti vzgojne akcije že dajejo prve rezultate. Kar pa se tiče planinskih poti pa ima škarje in platno v rokah planinska organizacija oz. skrbniki poti, torej planinska društva. Planinska pot se lahko odpre le na predlog skrbnika poti, prav tako pa tudi zapre. Ko bodo razmere dozorele bodo lahko PD poti odprle, tiste in toliko, kolikor bodo presodile, da je v danih razmerah primerno.

Uredba se seveda nanaša na vse poti, ne le na planinske. Kolesarji si predvsem želimo odprtje kolovozov in gozdnih vlak, po katerih se sedaj lahko vozi s traktorji, za nas pa so zaprte.


Tomaž Ogrin,

Po Dolini Sedmerih jezer je že peš prometa dovolj, ni treba da mestne razmere prenašamo še v hribe. Gore so za mir in hojo. A bo treba še drugo peticijo za hojo?


Danijel Žagar,

Seveda je kolesarjenje neprimerno prijaznejše od motoriziranih zadev in je prav, da ima več poti na voljo. Vendar: ali se lahko kolesar enako varno sreča s pešakom, kot se dva pešaka? Se bo sploh umaknil? Ne pozabimo, da je kolesar veliko hitrejši in da marsikdo nima potrebne previdnosti, sposobnosti, niti obzirnosti za vožnjo po planinskih poteh. Marsikdo bo lahko predlagano spremembo uredbe (vsaj v tej obliki) izkoristil za "adrenalinski" ali celo downhill način vožnje, saj nadzora seveda ne bo. Poleg plašenja živali je to moj glavni pomislek.

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

OBJAVLJALCI

Objave naših sodelavcev in poobjave (nam dosegljivih) člankov/objav.