Dolomiti

Dolomiti ... opis

Dolomiti

AO Tržič - Barbara Medved: Tokrat je AO Rašica organizirala tabor in smo v četrtek ...

... po službi napakirali dve vozili in en kombi, ter se odpeljali proti Predelu Duran. Na parkirišču predela, sem zagledala vozilo našega načelnika in seveda ga je bilo potrebno zbuditi, ura je bila še zgodnja Presenečenje uspelo, niti njemu niti Urši ni bilo jasno, kdo trka na okno njune začasne spalnice.
Začetek tabora odličen, vesela zelo, končno enkrat nekaj domačega na parkirišču.

Ko smo izbrali prostor za spanje, smo se udobno namestili in seveda prijetno družili, nakar smo po vozilih zaspali. Zjutraj smo začeli izbirati smeri (no vsaj moja naveza ni vedela kam zarinit). To je ta priprava na turo. Izbrala sva smer Via Decima, pridružila se nama je rašiška tečajnica Nika. Ko smo ugledali našo smer, smo v njej že videli navezo. Eh, ne bomo sami v smeri, kaj češ. Takrat pa zaslišim iz stene znan glas, ki pravi podri varovanje in ja, kdo drug, kot naš načelnik Jernej in njegova dečva Urša (AO Kranj).
Uf, odleglo, tako gnečo na štantih imam rada. Kranjsko - Rašiško - Tržiško grozdenje

Smer smo preplezali skupaj, na štantih smo se menjavali, skratka, luštno je bilo. Smer krasna, precej direktna, skala odlična. Ravno za prvi dan, da se malo vplezaš. Uživali zelo, skupaj sestopili do prve koče, kjer smo popili zasluženo pivo.

Zvečer smo se prestavili do predela Falzarego, kjer nas je Nikola razvajal z mešanim mesom in zelenjavo na žaru. Hvala Niksi, odlično si napekel. Ajmo, akcija, izbrat smer za drugi dan. Enkup pregovarjanja, na koncu pa sva se Sebom odločila, da se podava v smer Ada, kratek dostop in sestop, to mi je bilo všeč. Sama smer, hm sploh ne vem kaj naj rečem, vlekla se je okrog celega hriba (tak občutek), lepi prehodi, smer je označena s pikami, začetek smeri čisto prelahek za ocene, ki so bile podane, potem pa sva prišla iz rdečih pik na zelene in se je smer pošteno začinila; tisto, ko prideš v težavnost IV in bi se najraje vlekel po kompletih, ker sploh ne veš kaj bi . No, zvozila sva jo, sva pa našla podatek, da je smer po vrvi dolga 750 m, zato se pa je tako vlekla. Ima pa krasen vrh, travnik s pogledom na Tofano. Sledil lep sestop in nazaj na naše parkirišče.

Ja treba bo izbrati smer za tretji dan, jaz bi spet malo dostopa (lena, je le tretji dan) pa sva jo našla, kao ta je čist lahka, taka nedeljska, ima samo en delajl, ki je itak A0. Ok, mam to. V smeri sta se nama pridružila še Jernej in Nikola iz Rašice. V nogah je bilo čutiti utrujenost, en mal sem se tresla že v začetni štirici, ki je bila kar zanimiva, pa vendar, na koncu lahko z zagotovostjo trdim, da se v smeri res dobro naplezaš in si zasluži 5*.

Sledil je zanimiv sestop, lažje poplezavanje, na meji, ko nisi vedel ali bi pripravil vse za spust po vrvi ali previdno sestopil, no mi smo se odločili za slednje, pa je šlo.

Ko smo prišli na izhodišče, nas je že čakal ostali del ekipe, s pripravljeno hrano in kavico.

Očitno je to slovo, spijemo kavo in gremo vsaj po svoji poti proti domu. Ja, pot iz Dolomitov se kar vleče in vedno pozno pridem domov, občutek, ko ne veš ali si tolk utrujen ali si zbolel

Jaz sem se odločila, da bom samo utrujena, telesna temperatura pa se prilagaja počutju.

Še en krasen vikend, lepa plezarija, čudoviti spomini, nastali v osrčju Dolomitov.