Informacije

Objave z informativno vsebino.

Bilten URSZR – 13.12.15

GRS v treh akcijah
Predviden razvoj vremena

Ob 19.16 je na severozahodnem grebenu Stola v občini Žirovnica zdrsnil in se huje poškodoval planinec. Gorski reševalci GRS Radovljica in zdravnik postaje GRS Kranjska Gora so planinca oskrbeli in prenesli do ceste, kjer so ga v jutranjih urah prevzeli reševalci NMP Jesenice v nadaljnjo medicinsko oskrbo.

Ob 21.07 se je na območju Srednje Ponce, občina Kranjska Gora, izgubil planinec. Gorski reševalci GRS Rateče so ga našli in nepoškodovanega pospremili v dolino.

Ob 14.27 se je v gozdu v Kamniški Beli, občina Kamnik, na delavca med spravilom lesa prevrnil traktor. Na kraj so odšli gorski reševalci GRS Kamnik. Traktor so odmaknili in hudo poškodovanega delavca oskrbeli. Prenesli so ga 500 metrov niže do ceste, kjer ga je čakalo reševalno vozilo. Reševalci ZD Kamnik so ga prepeljali v bolnišnico v Ljubljano.

Predviden razvoj vremena

V nedeljo bo na Primorskem in Notranjskem pretežno oblačno in ponekod megleno, pooblačilo se bo tudi ponekod v južni in osrednji Sloveniji. Drugod bo precej jasno, a zjutraj in dopoldne bo po nižinah megla, ki se bo lahko ponekod v severovzhodnih krajih zadržala tudi dlje. Čez dan bo ponekod prehodno zapihal jugozahodnik. V ponedeljek bo oblačno, le ponekod severnih krajih bo občasno nekaj sončnega vremena. Zjutraj bo ponekod še lahko malo megle. V torek bo pretežno oblačno, le v severnih in severovzhodnih krajih bo občasno nekaj sončnega vremena. V sredo se bo delno zjasnilo na Primorskem, kjer bo čez dan zapihala šibka burja. Drugod po Sloveniji bo zmerno do pretežno oblačno, čez dan bo ponekod prehodno možen rahel dež.

13.12.2015

Uporabljane oznake: Bilten | GRS | vreme | plaz | RAZ | sneg

URSZR: obvestila (nesreče prejšnjega dne ...)
URSZR: opozorila (predviden razvoj vremena ...)

www.Meteo.si <|> www.arso.gov.si

Podrobnejša vremenska napoved
► posebej za gorski svet/Julijske Alpe
Padavine in snežne razmere
Snežne razmere

• Meteoalarm.eu: vremenska opozorila
Vreme-on.net
Vreme.net  [vreme.zurnal24.si]

slika s Kredarice

Informacije SLO Vse objave

1 komentarjev na članku "Bilten URSZR – 13.12.15"

Franci Savenc,

15.12.15 prejel (le v informacijo) od Mije Kovačeviča:

Včeraj ponoči sem doživel neprijetno gorniško izkušnjo. Na prijateljevi petdesetletnici na Valvasorjevem domu smo po vzponu na Stol izvedeli za nesrečo planinca na pobočjih pod vrhom Stola. Pet se nas je odločilo, da bomo pomagali sedmim reševalcem pod vodstvom Toneta Smoleta. Ob 11. uri so bili prvi reševalci pri ponesrečenem. Poškodbe niso bile smrtne, je pa bilo njegovo življenje na nitki zaradi podhlajenosti, saj je vsaj 5 ur čakal na pomoč. Potem smo ga spravljali celo noč (do 5. zjutraj) v dolino. Mislim, da smo bili reševalcem v veliko pomoč. Zelo presenečen pa sem bil, ko sem izvedel, da smo reševali gorskega vodnika, ki je bil skrajno neodgovoren. Naštevam nekaj nerazumljivih stvari, ki jih gotovo ne bi pričakoval od gorskega vodnika. Pa naj še kdo reče, da je hoja z (gorskim) vodnikom vedno varna. / Prvič: s spremljevalko sta šla od koče šele okoli 15 ure in ne dopoldne ali vsaj sredi dneva. Tako bi bil ponesrečeni do teme že v bolnici, ker bi ga lahko reševali s helikopterjem. / Drugič: spremljevalki je rekel, da naj gre sama na Stol, on pa da bo malo poplezal na pobočjih Vajneža in nato prečil proti Stolu. Pustil jo je torej samo, čeprav je najbrž vedel za razmere. Če pa ni vedel, je to še toliko bolj neodgovorno. / Tretjič: oba sta imela neprimerno opremo za vzpon po mestoma poledenelih pobočjih (nizko obutev, on celo kavbojke). / Četrtič: želel je, da ne bi obvestili GRS, je pa dopustil, da bi mu punca prišla pomagat, zato je prišla po rezervno baterijo, ker ji je njena najbrž odpovedala. Tako smo čisto po naključju izvedeli za nesrečo in nemudoma poklicali reševalce. Če bi res poskušala priti do njega, bi lahko zdrsnila tudi sama. / Bili smo veseli in ponosni, da smo lahko pomagali pri zahtevnem reševanju, že omenjeni podatki o ponesrečenem pa so vsaj pri meni pustili grenak priokus. // Verjetno pisanje Toneta Golnarja

16.12.15 11:29 (odg. na ...): S Tonetom sva bolj ali manj redno v kontaktih, zato med prvimi zveh kaj se dogaja, oziroma kaj je novega splezal, recimo Vmesni greben predvčerajšnjim...

Mislim da nam je poslal zato, da bo slika o GV bolj realna. Nekateri GVje kujejo v oblake, žal... / Mene ta dogodek sploh ne preseneča. Sem že marsikaj čudnega videl pri njih in imam povsem drugačno mišlenje. Čeprav imam par prjatlov med med njimi, ki so čisto ok, ampak po določene nasvete pa začuda pridejo k meni. / Pika na "i" je bla njihova šola za GV-je, oziroma način in vsebina poučevanja. Pred leti sem bil prisoten na šoli za GV na Koči na Gozdu. Naši tečaji: IPV, VPZS da ne govorim o A.Š., so neka čisto druga zgodba. Se ne da primerjat s tistim kar sem tam videl in slišal.