Informacije

Objave z informativno vsebino.

Izpod Jalovca: 16.-23.05.10

TK Gora: ... tako dobrih razmer na tem koncu še nisem imel ...

23.05. - Janvit: Kotovo sedlo
K Janezovi objavi dodajam še svoje navdušenje, saj tako dobrih razmer na tem koncu še nisem imel. Plazovine je v letošnjem letu zelo malo in samo enkrat jo je potrebno prečit. Vse ostalo pa je lepo sfrezano, nad 2000 m pa prijeten gnilec, ki potrebuje še nekaj dni predelave. S krajšim snemanjem na 1400 m se da pripeljati še sto metrov nižje (potrebno se je držati skrajno levo, gledano navzdol). Če pa vam ni škoda smuči, pa še nekoliko dlje. ... imela sva vse: pomlad, poletje in zimo!

23.05. - Janez Anderle: Kotovo sedlo
Igorju in še komu hvala za info glede table pri Velikanki. Besedilo je nedvoumno. Tisti, ki se po njem ravna izbere - turnosmučarski duatlon (če se peš ne šteje). S kolesom to pomeni dobrih dvajset minut, gor (ta hude klance si hitreje peš), nazaj pa petnajst (pony ima široke gume). Razmere od zadnjega opisa Igorja niso bistveno drugačne. To je tura za zamudnike. ...
... Na vršnji točki me je pozdravilo sonce, le veter je sem pa tja udaril, da ne bi bilo za desetko. Glede na temperature je bil spust, malo po deveti, kar pravšnji. Mestoma, na že zmehčanem snegu, so mi delale potuho tri osmice, ki omogočajo res pravo surfanje. Spodaj pod ozebnikom v zanosu pozabiš na rezek zvok, ko pomotoma povoziš kakšen drobir. Čista klasika kot leta nazaj. Kdor je v zamudi naj pohiti.

23.05. - France Kozjek: Jalovčev ozebnik
Ker so bile prejšnji teden razmere v ozebniku odlične, sem predvideval, da bo tudi danes tako. Z Matjažem sva ob 6. uri krenila iz Tamarja. Skozi gozd do melišča in naprej do snega. Snežna meja se v enem tednu ni kaj dosti spremenila. Proti ozebniku sva jo mahnila kar s smučmi na nahrbtniku. Pod skalo sva si nadela čelade in zagazila v odjužen sneg, ki se je do vrha kar dobro prediral. Pod kaminom, pri vstopu v zimsko, sva se pripravila na spust.
Čeprav je bil sneg moker, se je dalo zaradi strmine prav lepo vijugati. Tudi skozi ozebnik uživaško smučanje. Nato sva se spustila v desni žleb, kjer poteka pot preko škrbine. Od tam naprej pa uživaško smučanje prav do melišča nekje okrog 1200 m. Tako se je nabralo še kar okoli 1200 m lepe pomladanske smučarije.
Danes je bilo v ozebniku in tudi proti Kotovemu sedlu kar živahno. Očitno si vsi želimo do konca izkoristiti, kar je še ostalo od zime.

21.05. - Borut Gruden: Jalovčev ozebnik
Avto je potrebno pustiti v Planici ali pa tvegati kazen (baje 40 €) in se peljati do Tamarja in s tem prihraniti uro hoje. Od Tamarja do snega kjer je možno dati smučke gor je kakih 50 minut. Pri nas so ostale kar na nahrbtnikih, saj je bil sneg dovolj trd na nemoteno nadaljevanje.
Pri vstopu v ozebnik dereze na plano in cepin v roke, čelada je pa itak sestavni del vsakega. Po eni uri smo na vrhu ozebnika. Dilce na plano in 3/4 urce uživancije dol skozi.
Razmere za smučanje idealne in uživaške. Kamenje zjutraj ni frčalo, le tu pa tam kak kamenčič. Je pa v spodnjem delu kar dosti kamenja na snegu. V glavnem fajn tura

19.05. - Igor Dežman: Kotovo sedlo
Po dolgotrajnem deževju sem se odločil da grem na Kotovo sedlo. Ker je bila cesta v Tamar za 1. maj obupna sem parkiral v Planici in zajahal kolo. Iz Tamarja štartal ob 7. uri, kakih 40 minut pešačenja, nato pa sem dal smuče gor pa še srenače.
Sneg je bil pomrznjen, pod ozebnikom pa tudi ledeno, tako da pešcem priporočam dereze, pri vzponu pa je treba paziti na kotaleče kamenje, ki se kotali navzdol. S Kotoveg sedla startal ob 12. uri in užival enkratno smučarijo do kopnega.

> Še dodatek: cesta v Tamar je sedaj lepo popravljena, tako da se je še s kolesom užitek peljati.

16.05. - Marjana Duhovnik: Kotovo sedlo in izgubljen etui
Okrog desetih smo štartali iz Tamarja in namesto na Ozebnik smo jo mahnili proti Kotovemu sedlu, pravzaprav še malo više, do koder je šlo s smučmi na nogah. Nato smo se vkopali v strmino, si nadeli smuči in juhuhu po svežem snegu, sprva celo pršiču, v dolino.
Smuka fenomenalna, le del takoj pod Ozebnikom in na koncu našega vzpona je bil ponekod pomrznjen, a nas to ni pretirano motilo, so se že kje našli napihani zametki svežega snega. Res super, proti vsem pričakovanjem. Vriskali smo ...
/.../ Aja, pa še to: Nekje na poti (najbrž na vrhu) sem izgubila črn etui s tremi pari stekel. Če ga je/bo kdo našel, ga prosim, če mi to sporoči na e-naslov. Čaka ga bogata nagrada (pivo).