Informacije

Objave z informativno vsebino.

Na Veliko Planino

Kamničan.si: ... na sproščen izlet ali pa po nočno moro?!

Že včeraj smo poročali o množičnem obisku Velike planine ob pastirskem prazniku. K večji udeležbi je vsekakor prispevala tudi gondolsko-žičniška služba, ki je na planino pripeljala krepko preko 1.000 obiskovalcev. Kot pa smo pri velikih dogodkih na Veliki planini že navajeni, spomnimo se samo vračanje obiskovalcev s Pokala Šinkl letos marca (več...), se je pozno popoldne zaradi nevihte spet zaustavil gondolski sistem, kar je vznejevolilo čakajoče, zlasti tiste z majhnimi otroki, ki so v dolino prišli po 4 urah čakanja.

Eden izmed udeležencev tega dogodka, Klemen Hančič, nam je poslal naslednje poročilo: »Dan 8. 8. 2010 si bomo nekateri obiskovalci tega prelepega gorskega bisera zapomnili za vedno. Lep dopoldanski dan, je kar vabil v gore in tudi sam sem se z družino napotil na Veliko planino. Z gondolo smo se zapeljali na Šimnovec in naprej z sedežnici do vrha Gradišč od koder smo peš nadaljevali po planini. Prvi problem se je pojavil ob 17.07, ko se vračali nazaj na sedežnico. Operater zgornje postaje nas je na nič kaj prijazen način obvestil, da bodo sedežnico ustavili do 18h zaradi gneče na zgornji postaji nihalke in da je najbolje, da se kar peš odpravimo na Šimnovec. Kljub temu, da se je sedežnica v času prigovarjanja še pomikala, se mu tudi moji otroci niso zasmilili in dokončno so ugasnili sedežnico. Tako smo se peš odpravili do Zelenega roba in ob pijači čakali na ponovni zagon sedežnice. Ob pogledu na upravljalca sedežnice, ki je sedel za sosednjo mizo ob pločevinki piva, mi pijača ni čisto nič prijala.

Končno so ob 18h zopet pognali sedežnico in nas pripeljali do Šimnovca. Tu je bila pričakovana gneča, saj so se ljudje že prej odločili za sestop do Šimnovca. Kolona ljudi se je le počasi pomikala proti strojnici in do samega vhoda v kabino. Ob 19h pa bi bili na vrsti za spust z nihalko, vendar se je tik pred tem razbesnela nevihta in nihalko so morali ustaviti zaradi strel. Nevihta je trajala kakšno uro potem se je umirilo. Vsakih 30 minut nam je naveličani množici prišel strojnik povedati , da bomo čakali vsaj še 30 min. Otrokom je bilo to težko dopovedati in ob otroškem joku smo čakali iz minute v minuto. Ura je bila že 20 in 21, pa še vedno so razlagali, da nevihta prihaja, da spremljajo radarsko sliko padavin in ne smejo voziti, čeprav so se zunaj že kazale zvezde. Verjetno še ne vedo, da je radarska slika padavin prikazana z zamikom 2h. Ob 21h 30min se pojavi še oskrbnik lokala na zgornji postaji in nam prijazno prinese čaj in že »izrabljeno« informacijo »še pol ure bo za počakat.« Nič kaj navdušeni smo se začeli pregovarjati, ker so nam zbranim že kar popuščali živci. Nakar pride operater nihalke in nas pospremi v nihalko. Za nameček so se z stranskega vhoda vrinili tisti z »vezami«, ki jim ni bilo potrebno čakati v vrsti. Ob 21h 50min smo po 4h urah čakanja prišli v dolini.

Na koncu bi dodal samo to, da je bilo od večine »ujetih« slišati samo to »na Veliko pa nikoli več z gondolo«. Lepa reklama mar ne?!"