Nasvidenje prihodnjič

AO Železničar - Peter Bajec - Poli in Primož Bregar - Dalenjc sta 25. avgusta v SZ steni Lešarjeve peči potegnila še eno prvenstveno

Smer poteka v skrajnem desnem delu Lešarjeve peči, desno ob očitnem globokem kaminu, ki prereže celotno steno. Skala v smeri je klasična slovensko-hribovska, vmes nas pozdravi nekaj odstavkov z odlično skalo, na žalost pa tudi nekaj krušljivih mest. Varovanje se večinoma ureja s klini, sem pa tja pride prav kak metulj in zatič. Na sidrišču konec četrtega raztežaja je ostal en klin.

Nasvidenje prihodnjič: V-/II-IV, 400 m, 4.30 h

Dostop: od Cestarske bajte ob vršiški cesti se napotiš po poti, ki vodi v Mlinarico. Okrog 50 metrov za rampo steza zavije levo iz kolovoza (slabo vidno) in te vodi skozi gozd levo nad strugo Mlinarice mimo podrte lovske koče vse do melišč pod steno. Tam se usmeriš proti grapi, ki pelje v levo pod Lešarjevo peč. Na primernem mestu se usmeriš do vstopa. Do stene debelo uro hoda.

Opis: smer vstopi po desnem izmed treh kaminov (glej sliko). Prvih 20 metrov je lahkih (II), nato se kamin nadaljuje v obliki krušljive podrtije. Tukaj si urediš sidrišče. Nato pa se vzpneš preko plošče v levo in vstopiš v zajedo, ki se višje spremeni v žleb (IV-). Po njemu do vrha, kjer si urediš sidrišče. Še malo navzgor (nad sabo zagledaš strehe) in rahlo desno pod strmo poč, ki jo premagaš s pomočjo odličnih prijemov (IV). Na vrhu poči zaviješ rahlo desno pod ploščato steno in si urediš sidrišče. Naravnost čez ploščo (IV-), ki jo na njenem levem robu označuje zajeda. Kmalu priplezaš v lažji svet, porasel z rušjem kjer si urediš varovališče. Nadaljuješ čez rušje proti levi izmed dveh zajed (desna je precej zelena), jo preplezaš in nadaljuješ proti kaminu na levi. Preseneti te z odlično skalo. V lepem plezanju prideš do kotanjice, kjer si urediš sidrišče (klin). Nadaljuješ po kaminu, ki te pripelje v lažji svet (II). Nadaljuješ navzgor (na levi te spremlja globok kamin, ki se vleče čez celotno steno) proti kaminu-žlebu. Tik pred njegovim koncem si urediš varovališče na skalnem ušesu. Levo je položna plošča, nad tabo pa krušljivo previsje, ki ga premagaš po krušljivi zajedi na levi. Slednja te pripelje do kamina, ki teče pred tvojimi nogami (zagozden balvan) proti desni navzgor. Je precej moker in gladek. Prestopiš ga in se preko ploščate stene (krušljivo) proti levi bližaš zajedi, ki je precej krušljiva. Po njej (krušljivo, V-) dokler te drobna polička ne odpelje v desno pod ploščato steno. Čez njo navzgor (IV-) in ob globokem kaminu na levi v ožji kamin, ki se preko škrbine združi s prej omenjenim kaminom. V kaminu si urediš varovališče na skalnem ušesu na desni. Še nekaj metrov po kaminu (IV), nato pa rahlo levo v nov kamin, ki ga zapira zagozdena skala. Obplezaš jo po ploščati steni na levi in znajdeš se v lažjem svetu (II), kjer se razvežeš.

Oprema: 10 različnih klinov ter nekaj metuljev in kakšen zatič.

Sestop: od izstopa se proti levi rahlo vzpenja polica, ki ji slediš dokler se nad tabo ne pokaže povsod lahko prehodno pečevje (II). Zaplezaš vanj, iskaje najlažjih prehodov vse dokler se ti na levi ne odpre lažji svet in melišča preko katerih prideš do poti, ki pelje s Planje. Po njej nazaj pod steno.