Išči

Vse objave

Objavljalci

Authors

Arhiv

Bo Soča pritegnila več italijanskih turistov?

MMC RTV SLO: Ulice 12 italijanskih mest in milanske podzemne železnice bo konec maja in v začetku junija preplavilo 400 plakatov s podobami doline Soče.

S promocijsko akcijo želi Slovenska turistična organizacija kljub krizi privabiti čim več naših zahodnih sosedov. Te so že zdaj najštevilčnejši turisti v Sloveniji, ki je v zadnjem času na medmrežju najbolj iskana destinacija med Italijani.

Slovenijo je lani obiskalo 360.000 italijanskih gostov, ki so ustvarili skoraj milijon prenočitev. Na podobne številke v turistični organizaciji računajo tudi letos, čeprav naj bi zaradi gospodarske krize število italijanskih turistov v prvem četrtletju padlo z 12 na 10 milijonov. To je bil tudi eden izmed razlogov, da so se v Slovenski turistični organizaciji skupaj z Lokalno turistično organizacijo Sotočje, ki vodi skupno severnoprimorsko destinacijo Smaragdna pot, in z blagovno znamko Nikon odločili za oglaševalsko akcijo.

"Slovenijo bomo s fotografijami predstavili predvsem s pomočjo njenih najbolj divjih delov, torej prek doline Soče. V letošnjem letu, ko smo priča veliki gospodarski krizi, bi ta akcija morala prispevati k zaustavitvi padanja števila gostov," je na nedavni predstavitvi v Čiginju dejal vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Italiji Gorazd Skrt.

V Posočju, ki leži ob meji z Italijo, so imeli do zdaj manj italijanskih gostov, kot so pričakovali, saj so ti z desetimi odstotki vseh prenočitev na četrtem mestu. Z akcijo bi jih radi opozorili, da doline Soče ni mogoče povezovati le z zgodovino, saj je to tudi atraktivna turistična destinacija z neokrnjeno naravo, je poudaril direktor Lokalne turistične organizacije Sotočje Janko Humar.

Oglaševalska akcija bo stala 300.000 evrov

Po njegovih besedah bo na fotografijah predstavljena svežina Posočja kot protiutež vsem okolijskim težavam, s katerimi se trenutno srečujejo v Italiji. Severna Primorska oziroma turistična destinacija Smaragdna pot namreč ponuja šport v naravi, zgodovinski turizem, odlična vina in tehniško dediščino, je dodal. Oglaševalska akcija v Firencah, Milanu, Rimu in devetih drugih italijanskih mestih bo stala 300.000 evrov, pri čemer bosta STO in LTO Sotočje prispevala tretjino zneska.  C.R.
 

07.03.09


Plakati bodo vsebovali
čudovite motive Soče


Značilna smaragdna barva.
Foto: MMC RTV SLO

 

Kategorije:
Novosti SLO Vse objave
Značke:
novosti RTV

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

  • Število objav: 79826