Išči

Vse objave

Objavljalci

Authors

Arhiv

Do urejenih planinskih poti pogosto vodijo zdelane ceste

Dnevnik - Anita Vošnjak: Kaj torej preostane ljubiteljem gora, ki do vznožij planinskih poti kajpak ne morejo prepešačiti? Vladimir Korošec jim predlaga, da se poskušajo organizirati, saj je za organizirane avtobusne prevoze v Kamniški Bistrici dovolj prostora in tudi primerno obračališče. Drugi bodo še naprej parkirali ob včasih povsem zaparkiranih cestah in upali, da bodo vsaj kamniški planinci še naprej pridno urejali poti v svoji občini.

   
  (Foto: Dnevnik)  
Kamniška občina ima poleg državnih cest še več kot 400 kilometrov lokalnih cest, ki jih vzdržuje občina oziroma zanjo Komunalno podjetje Kamnik (KPK). "Sredstva so omejena, ceste vzdržujemo izključno po naročilu občine," je povedal Bojan Klemen, tehnični vodja na KPK. Dodal je, da so na obeh lokalnih cestah do vznožja planinskih poti na Kamniško in Kokrško sedlo, ki po opozorilih bralcev ne zmoreta poletnega prometa, saj kamniške planine poleti privabljajo množice obiskovalcev, letos že opravili vzdrževalna dela, kaj več pa naj letos ne bi bilo v načrtu, četudi so neurja cestam zadala nove udarce.

"V okolici Kamniške Bistrice pri urejanju cest in parkirišč pravzaprav ni čutiti večjih zadreg, te so bolj pereče na drugi strani Velike planine, višje od Kranjskega Raka, kjer je ob prireditvah včasih vse tako zaparkirano, da se mimo še interventna vozila ne bi prebila," je povedal direktor občinske uprave Vladimir Korošec. Dodal je, da se v sodelovanju s pašnimi skupnostmi, občino Luče in družbo Velika planina že dogovarjajo, kako bodo uredili prometni režim, saj se zavedajo, da prometa ne bodo mogli povsem zaustaviti. Zato razmišljajo o večjem parkirišču in zaporah, morda cestninah ali dovolilnicah...

Podobnega mnenja je tudi vodja oddelka za gospodarske dejavnosti in finance Alojz Kolar, ki pojasnjuje, da asfalta ali dodatnih parkirišč na območju Kamniške Bistrice ne načrtujejo - v nasprotju s prometno bolj problematičnim nadaljevanjem ceste od Kranjskega Raka proti Veliki planini. Dodaja, da jim na lokalnih in gozdnih cestah povzroča škodo vsako deževje, letošnja ujma (tri četrtine predvidenega denarja za vzdrževanje so porabili pred njo) pa jim sploh ni prizanašala. "O večjih poškodbah gozdnih cest Zavod za gozdove ne poroča, je pa nanje padlo zelo veliko podrtega drevja," pravi Kolar in dodaja, da po pogodbi s kmetijskim ministrstvom za vzdrževanje gozdnih cest v zasebnih gozdovih odmerijo blizu 34.000 evrov in za gozdne ceste v okolici Kamniške Bistrice, ki so še v denacionalizacijskem postopku, več kot 5500 evrov na leto.

Kaj torej preostane ljubiteljem gora, ki do vznožij planinskih poti kajpak ne morejo prepešačiti? Vladimir Korošec jim predlaga, da se poskušajo organizirati, saj je za organizirane avtobusne prevoze v Kamniški Bistrici dovolj prostora in tudi primerno obračališče. Drugi bodo še naprej parkirali ob včasih povsem zaparkiranih cestah in upali, da bodo vsaj kamniški planinci še naprej pridno urejali poti v svoji občini. Ob častitljivi 115. obletnici so se letos kamniški planinci že pošteno izkazali, saj so v celoti obnovili zgornji del Koželjeve poti (ob Kamniški Bistrici), ki jo je močno razdejalo lansko neurje - letošnje je obnovljeni poti na srečo prizaneslo.

Anita Vošnjak

16.08.2008



Kategorije:
Novosti SLO Vse objave

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

  • Število objav: 79852