PD Ljubljana Matica bo uvedlo različne marketinške dejavnosti, ki pomenijo novost v našem prostoru
Planinsko društvo Ljubljana Matica, ki ima v lasti oziroma upravlja naslednje planinske koče: Triglavski dom na Kredarici, Kočo pri Triglavskih jezerih, Dom na Komni, Kočo pri Savici in Dom v Kamniški Bistrici, se je v letošnjem letu odločilo uvesti v omenjene objekte z okolico različne marketinške dejavnosti, ki pomenijo novost v našem prostoru.
Cilj projekta je ljudi vzpodbuditi k aktivnejšemu življenju in vračanju v planine ter ponuditi planincem višjo raven storitev, od posodobitve koč do pestrejše gostinske ponudbe, organizacije izletov in ogledov znamenitosti. V ta namen so k sodelovanju povabili podjetji Navacos, ki je prevzelo vlogo organizatorja projekta, in Bomark, kjer so idejno zasnovali projekt ter skrbijo za njegovo izvedbo in trženje.
Celoten projekt je razdeljen na štiri segmente
Prvi je področje prireditev, kjer pripravljajo približno 15 novih prireditev. Te se bodo po možnosti odvijale na vseh lokacijah, seveda odvisno od letnega časa, vremena in vsebinske zasnove prireditve. Nekaj je množičnih (Pozdrav pomladi, Miss in Mister planin, Naj harmonikar, Noč čarovnic po hribovsko ...), druge so tematsko zasnovane: fotonatečai, likovni natečaj, ekoteden v gorah, turno smučanje... Drugi segment so marketinški produkti. Tu govorimo o postopnem uvajanju različnih spominkov, postavitvi promocijsko-prodajnih vitrin za partnerje projekta, opremi koč in okolice (kozarci, petrolejke, ležalniki, senčniki...). .Sledi področje turizma - koče pod okriljem Planinskega društva Ljubljana Matica obišče namreč vsako leto veliko število planincev, V tem 2005 ga je obiskalo približno 250 tisoč ljudi. Vsako leto se veča rudi število tujih obiskovalcev. Tako je v pripravi turistični katalog destinacij, ki bo poleg klasične ponudbe vseboval tudi možnosti dodatnih aktivnosti - vodene ture, družinski izleti, ogled znamenitosti ... Zadnje področje je področje izobraževanja. Posamezni objekti so namreč ustrezno tehnično opremljeni (koči na Komni in v Kamniški Bistrici) in namen projekta je privabiti v okrilje gora različne skupine – seminarji, delavnice, razna izobraževanja in tečaji ... Poleg nastanitve in gostinskih storitev bo v program vključena tudi organizacija vzporednih ali animacijskih aktivnosti ... Projekt je zelo dobro sprejet tud i v slovenskem gospodarstvu, saj so se v obliki partnerstva že pridružila nekatera večja podjetja.