URSZR: ... na 112, ko ni signala omrežja vašega operaterja
Klic v sili na številko 112 je storitev, ki jo brez izjeme lahko opravite v vseh mobilnih omrežjih, tudi tistih, ki jih za običajne klice ne morete uporabiti. Na številko 112 je tako mogoče klicati tudi na območjih, ki niso pokrita s signalom vašega operaterja, če signal zagotavlja drug operater. Za klice v sili je zelo pomembno, da so kar se da razumljivi, zato nekaj nasvetov, kako ravnati ob klicu v sili, če je na mestu, od koder kličete, slab signal.
Poskusite poiskati mesto, kjer je signal najboljši. Pri tem si pomagajte s prikazovalnikom signala na mobilnem telefonu (simbol antene). Večje število črtic ob simbolu antene pomeni boljši signal. Pomembno je, da ob klicu držite mobilni telefon čim bolj mirno. Priporočljivo je, da ga držite spodaj, tako da z roko čim manj pokrivate aparat. Držanje telefona s celo roko zmanjšuje moč signala. Tudi držanje telefona tesno ob ušesu zmanjšuje moč signala in vpliva na kakovost zveze. Držite telefon kar se da daleč od ušesa, vendar tako, da še slišite pogovor. Če imate slušalke, jih uporabite, saj boste tako telefon lahko dvignili nad glavo, kar bo še dodatno izboljšalo moč signala.
Uporaba telefona na območju šibkega signala tudi znatno poveča porabo baterije, ker telefon deluje s polno močjo. Tudi pri klicu na številko 112 telefon oddaja s polno močjo. Pri uporabi novejših, predvsem pametnih telefonov se poraba energije močno zmanjša, če izključimo UMTS (3G), GPS, Bluetooth in vse aplikacije, ki jih ne potrebujemo.
Če govorne zveze ne morete vzpostaviti, si lahko pomagate tako, da pošljete sporočilo SMS na številko 112. Sporočila SMS na številko 112 je zaenkrat možno pošiljati samo v omrežju Telekoma Slovenije (Mobitel).