Borut Peršolja: Nekateri verjamemo v univerzalne vrednote. In zaradi njih vpijemo. Vpijte tudi vi. Še posebej tam, kjer se sprejemajo odločitve. Da ne bo prepozno, ko bo vpitje v gorah zamenjalo tišino ...
Mobitel je pred leti svoje storitve oglaševal z zdaj že ponarodelim sloganom: S pticami si delimo nebo. Po zadnji reklamni kampanji sodeč smo ptice spodili in ostane samo še nebo. In ko odidejo ptice, je na vrsti tudi človek. Ti. In jaz.
V opisu posnetega reklamnega sporočila Penzion Plus: Povezani smo brezmejno na You Tube piše: »TV-oglas je režiral znani češki režiser Michael Baumbruck, kot glavna igralca pa v oglasu nastopata prepoznavna slovenska igralca, in sicer Iztok Jereb ter Sandi Pavlin. Snemanje TV-oglasa je potekalo na Voglu, dva dni, na snegu in soncu. Osnovna ideja spota izhaja prav iz kakovosti našega omrežja, ki pokriva skoraj vso Slovenijo, tudi odmaknjene kotičke naše dežele. Zgodba se namreč vrti okoli dveh starejših prijateljev, ki se nahajata v gorah, daleč stran od mestnega vrveža, in se pogovarjata prek glasnega klicanja in mobilnika. >>>
/.../ Mobitelov oglas ima kvarljivo stereotipen uvod: gore, kraljestvo brezmejne svobode in krhko, a samozavestno bitje, ki gazi, se bori s kruto naravo, vse naokrog zlovešča in nedolžna belina. Na vrhu pa huronski krik zmagoslavja, gore zbežijo iz misli osvajalca, ostane samo še napuh in prestiž, ki ga je treba negovati s pristno slovensko fovšijo. Hej, a veš, kje sem? He, he, ti pa kar gnij tam spodaj. (Miselni tok pa mi nenehno beži tudi k staremu vicu o Mujotu in Hasotu, ki se v bloku prvič pokličeta po telefonu: “Mujo, dođi na prozor, da ti nešto kažem.”) >>>
Celoten zapis s povezavami in grafikoni je na spletniku Razgledi >>>