Išči

Vse objave

Objavljalci

Authors

Arhiv

Smaragdna reka vabi Italijane

Večer, Potovanja – Carmen Leban: V Italiji poteka največja promocijska akcija, kar jih je kadarkoli izpeljala Slovenska turistična organizacija (STO) ...

… Zasnovali so jo skupaj s priznanim proizvajalcem fotografskih aparatov in opreme Nikon ter primorsko RDO Smaragdna pot.

Slovenija se predstavlja na 1035 oglasnih mestih na jumbo plakatih, postajah podzemnih železnic in na mestnih avtobusih v največjih italijanskih mestih - v Milanu, Rimu, Firencah, Veroni, Vicenzi, Ferrari, Novari, Pavii, Alessandrii, Parmi, Piacenzi in Vareseju. Motivi iz soške doline so trije - reka Sočo v značilni smaragdni barvi, motiv s kajakašem in slap Kozjak.

Fotografije je oktobra 2008 in aprila letos posnela sedmerica najboljših Nikonovih profesionalnih fotografov.

Čista in neokrnjena narava, ki jo pooseblja lanska evropska destinacija odličnosti, predstavlja tisto kvalitetno prednost, ki jo je pomembno pri promociji Slovenije tudi izpostaviti, so prepričani turistični ponudniki.

Kot pravi Gorazd Skrt, direktor predstavništva STO v Milanu, je namen akcije predstaviti edinstvenost naše pokrajine in sveta ob Soči, ter utrditi prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije z lastno in prepoznavno identiteto na italijanskem trgu in posebej goste iz severne Italije opomniti, da jih do nepozabnih doživetij loči le par ur vožnje.
 

Carmen Leban

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Vecer.si 23.07.2009

 

Kategorije:
Novosti SLO Vse objave
Značke:
novosti Večer

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

  • Število objav: 79814