Primorska.info - Milan Štulc: Končna postaja štirisedežnice Prevala na smučišču Kanin je poškodovana
Velika količina snega, ki je verjetno najdebelejše zapadla na Prevali, na meji z Italijo, je globoko zasula končno postajo štirisedežnice Prevala. Ker tam zaradi vzgornika vedno nastane tudi velik zamet, je na tem mestu lahko tudi 15 in več metrov snega. Tokrat je to povzročilo tudi deformacijo končnega kolesa glavne jeklenice.
Smučarska proga Prevala že tako pride na vrsto za čiščenje potem, ko so glavne proge na južni strani Prestreljenika že odprte, saj je treba najprej odpraviti nevarnost plazov. Takoj zatem, ko so to varnost zagotovili tudi letos, so ratrakisti začeli z urejanjem proge in odkopavanjem zasute postaje na Prevali, na pomoč pa so jim prostovoljno priskočili tudi nekateri člani Civilne zaščite Bovec ter Prostovoljnih gasilskih društev. Z lopatami so odkopali spodnjo postajo, strojniki pa so uredili vse potrebno za zagon. Vendar se ta ni zgodil, saj so ugotovili, da je glavno kolo poškodovano oziroma deformirano. To je po včerajšnjem ogledu potrdil tudi strokovnjak iz francoskega podjetja Pomagalski, ki žičniške sisteme izdeluje in od koder je štirisedežnica prispela na Kanin. Po besedah direktorja ATC Kanin, Aleša Uršiča, se še ne ve, kakšna bo sanacija, saj se bo o tem odločil strokovni svet proizvajalca. Vsekakor pa si želi, da bi bila napaka odpravljena v najkrajšem možnem času. Ker pa ostaja v zraku prizvok odgovornosti, bi bilo verjetno pričakovati, da bo proizvajalec kolo zamenjal. Ni namreč vsakdanje, da se pravilno izdelano, seveda prav zato namenjeno kolo, deformira zaradi velike količine snega. Vsekakor pa štirisedežnica, in s tem progi Sedlo in Prevala, ne bodo obratovale. Aleš Uršič upa, da bodo kolo čim prej izdelali in bi v prvih dneh januarja Prevala lahko začela obratovati. Da bodo hitreje in kvalitetnejše urejali vse proge pa so v ATC Kanin med prazniki postali bogatejši za najmodernejši teptalni stroj.
Milan Štulc