Išči

Arhiv

Poobjave gradiv z aktualnimi vsebinami, objave naših sodelavcev  ...

Objavljalci

Authors

Arhiv

To je pa velik lok

RedBull Adventure: V dobrem dnevu si je napovednik Domnovega plezanja Solkanskega mostu ogledalo nad dva milijona*

  

Red Bull je na svoji Facebook strani objavil skrajšano verzijo Domnovega vzpona na solkanski most.
Rezultat je presenetljiv! V dobrem dnevu si ga je posnetek ogledalo nad dva milijona ljudi ...


* Slikca je bila narejena z nekaj zamude in - potem še objava ...

Vse to lahko dokazuje (vsaj) dvoje:
1. Ljudje pri Red Bullu so strokovnjaki za socialna omrežja.
2. Športno plezanje postaja globalen šport.
    In tako pridobiva tako šport, kot športnik in seveda tudi firma (čeprav ni nikjer videti njenega logotipa).

29. april ob 14.02


Red Bull, 7. oktober 2014: Oglej si video

Kategorije:
Novosti PLE SLO Vse objave

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

ARHIV

Objave naših sodelavcev in poobjave (nam dosegljivih) člankov/objav.