Išči

Arhiv

Poobjave gradiv z aktualnimi vsebinami, objave naših sodelavcev  ...

Objavljalci

Authors

Arhiv

Vožnja z nihalko je (ne)varna

Planinski glas: Nekaj »klasičnih utrinkov« novejše zgodovine kamniške velikoplaninske nihalke in zakulisja, ki jih na RTV ne boste brali, poslušali ... Kamnik.info ...

Je vožnja z nihalko na Veliko planino sploh še varna?

Medtem, ko se vodstvo podjetja Velika planina intenzivno ukvarja s šminkanjem bifeja »Pri žičnici«, pozablja na izvajanje osnovnih zakonskih in varnostnih zahtev, ki so potrebne za obratovanje nihalke. Zadnja vaja reševanja iz nihalke, ki bi jo morali izvesti vsako leto, je bila izvedena 24. junija 2011, v.d. direktorja Leon Keder, pa ne le, da še ni poskrbel za izvedbo zahtevane vaje, ampak je enostransko prekinil pogodbo o sodelovanju z Gorsko reševalno službo Kamnik.
Zakon o žičniških napravah za prevoz oseb določa, da mora upravljalec žičniških naprav s periodičnimi vajami dokazati, da organizacija reševanja zadošča zahtevam. Ker pojem periodična vaja v zakonu ni natančno definiran, smo Ministrstvo za infrastrukturo zaprosili za pojasnilo kako pogosto morajo biti vaje izvedene, da upravljalec sploh izpolnjuje pogoje za obratovanje žičniške naprave kot je nihalka.

Obvezna vsakoletna vaja

Z Ministrstva za infrastrukturo, ki je pristojno za žičniške naprave, so nam odgovorili: »Uredba o vsebini in izdelavi načrtov zaščite in reševanja določa, da mora upravljavec sedežnice, krožnokabinske žičnice ali nihalne žičnice pod pogojem, da je naprava daljša od 500 m, izdelati načrt zaščite in reševanja.
Na navedenih napravah je enkrat letno obvezno opraviti vajo reševanja, po standardih: SIST EN 12929-1:2005 “Varnostne zahteve za žičniške naprave za prevoz oseb – Splošne zahteve” in SIST EN 1909:2005 “Varnostne zahteve za žičniške naprave za prevoz oseb – Izpraznitev in reševanje”. Pooblaščeni instituciji za opravljanje strokovno tehničnih pregledov žičniških naprav (Zavod za gradbeništvo LJ in IVD Maribor) ob vsakokratnem pregledu preverita ali je bila vaja izvedena, pregledata poročilo, navodila o reševalni opremi, stanje prenosne in fiksne reševalne opreme in pregled trase z vidika dostopnosti.
Navedena standarda med drugim določata, da se mora reševanje potnikov začeti najpozneje v 30. minutah po ustavitvi: na način zasilnega pogona (vračanje vozil) ali evakuacije potnikov iz naprave. Pri tem je vodja obratovanja žičniške naprave vodja reševanja. Reševanje z zasilnim pogonom mora biti končano v 1,5h, Zadnji potnik v primeru evakuacije mora biti rešen (na varnem) najpozneje v 3,5 ure. Vodja obratovanja mora informirati potnike o poteku reševanja. Sam način reševanja (helikoptersko, s spuščanjem po vrveh, s košaro) je predviden v načrtu, ki ga mora izdelati upravljavec za vsako napravo posebej. Prav tako v načrtu upravljavec predvidi obveščanje regijskih centrov, uprave za zaščito in reševanje, gasilce, gorske reševalce, jamarska društva,… Vsak načrt je specifičen, najpogosteje ima upravljavec za to sklenjene pogodbe z zunanjimi izvajalci. Kontrola vsebine in izdelave načrtov je v pristojnosti Inšpektorata RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami.«

Zadnja vaja leta 2011
Iz odgovora ministrstva je tako razbrati, da bi morali v podjetju Velika planina d.o.o. vajo reševanja iz nihalke izvesti vsako leto, po razpoložljivih podatkih, pa je od zadnje vaje minilo že več kot tri leta in pol.
Zadnja zabeležena vaja reševanja potnikov iz nihalke, ki spričo atraktivnosti vedno pritegne tudi precejšno pozornost javnosti in medijev, je bila izvedena 24. junija leta 2011, kar je najbrž več kot zaskrbljujoče. Iz navedenega bi namreč lahko sklepali, da nihalka najbrž sploh ne bi smela obratovati in da je vprašljiva varnost obratovanja, ob vsem skupaj pa se lahko tudi vprašamo, kakšen nadzor v bistvu sploh opravljajo pristojne inšpekcijske službe, da še niso ugotovile takšnega odstopanja od predpisov in od podjetja zahtevalo takojšnjo izvedbo vaje in odpravo vseh drugih morebitnih nepravilnosti.

Reševanje potnikov leta 1998
Ne smemo pozabiti dogodkov iz leta 1998, ko je v nedeljo, 9. avgusta 1998, ravno na dan največjega obiska Velike planine – ob prazniku Marije Snežne, v nihalki, ker je vlečno vrv kabine gondolske žičnice prevrglo čez nosilno vrv, kakih 170 metrov nad tlemi, ostalo ujetih 34 potnikov in sprevodnik. Do dogodka je prišlo okrog pol devete zjutraj, reševanje pa se je, zaradi zahtevnosti ter tudi zaradi slabe organizacije takratnega vodstva, ki je šele ob 10.25 poklicalo gorske reševalce, zavleklo vse do večera, oz. do 20. ure, ko se je iz nihalke, kot zadnji, po vrvi spustil gorski reševalec Marko Prezelj.
Prav na primeru konkretne reševalne akcije se je izkazalo, da tovrstne reševalne vaje niso zgolj nekakšna birokratska muha, ampak da so še kako potrebne in nujne.
Slamnik, 10. septembra 1998. Vodja reševalne akcije, inštruktor GRS Janez Kosec, je že pred desetletjem opozarjal, da upravljalci žičnic ne kažejo zadostnega interesa za izvedbo vaj.
Slamnik, 10. septembra 1998. Vodja reševalne akcije, inštruktor GRS Janez Kosec, je že leta 1998 opozarjal, da upravljalci žičniških naprav ne kažejo zadostnega interesa za izvedbo vaj.
Po incidentu z zaustavitvijo nihalke in reševanju potnikov, ki so ostali ujeti v njej, so se vaje, do leta 2011 izvajale redno, kot kaže, pa je vodstvo družbe Velika planina d.o.o. na tovrstne preventivne in varnostne dejavnosti povsem zanemarilo.

Odpoved pogodbe o sodelovanju z GRS Kamnik
Še več, vršilec dolžnosti direktorja družbe Velika planina d.o.o., Leon Keder je, namesto da bi poskrbel za čimprejšnjo izpolnitev zakonskih zahtev in organizacijo reševalne vaje, 15. januarja 2015, enostransko in brez navedbe vzrokov, prekinil pogodbo z GRS Kamnik, ki jo je podjetje s kamniškimi gorskimi reševalci, kot izvajalci reševanja sklenilo 28. 06. 2010.
Po določilih prekinjene pogodbe, za katero trenutno velja trimesečni odpovedni rok, se je GRS Kamnik obvezala, da bo usposobila ustrezno število reševalcev, aktivno sodelovala pri reševanju iz žičniških naprav na Veliki planini ter v skladu z veljavnim načrtom vsako leto sodelovala pri vaji reševanja iz gondole in sedežnice skupaj z reševalci naročnika, ki bo vajo tudi pripravil.
V zameno za to so bili člani GRS, ki so sodelovali pri vajah in reševanju z žičniških naprav na Veliki planini, upravičeni do povračila stroškov (potni stroški in dnevnice glede na porabljene ure) ter pavšalnega zneska v višini 1000 € na leto za nabavo in obrabo opreme. Kot nadomestilo za pripravljenost in usposabljanje reševalcev, se je podjetje Velika planina obvezalo, da bo reševalcem, na osnovi predložitve veljavne članske izkaznice GRS Kamnik, omogočilo izdajo brezplačne karte za uporabo žičniških naprav. Naj dodamo, da člani GRS Kamnik za svoje delo, razen morebitne povrnitve stroškov, niso prejeli drugega plačila.
Že na prvi pogled je jasno, da gre za precej ugodno pogodbo, ki ne temelji na morebitnih tržnih temeljih, ampak zlasti na dobrem medsebojnem sodelovanju, zato je enostranska poteza vršilca dolžnosti direktorja vsaj nerazumljiva, če že ne povsem nespametna, še posebej v primeru, če bo odpoved pogodbe želel upravičiti z ekonomsko računico.
Najprej zato, ker je GRS Kamnik najbrž edina tovrstno oz. ustrezno usposobljena enota v neposredni bližini Velike planine, katere člani so najbolje opremljeni, usposobljeni ter se lahko najhitreje odzovejo, hkrati pa tudi zaradi tega, ker člani GRS Kamnik najbrž ne bodo več, ali vsaj ne zlahka, pristali na tako ugodne pogoje sodelovanja. Tudi, ali pa predvsem zaradi tega, ker je Leonu Kedru, v zgolj nekaj mesecih njegovega opravljanja službe vršilca dolžnosti direktorja uspelo, da je nekdaj odlične odnose z gorskimi reševalci, z nekaj nerazumljivimi potezami zaostril do skrajnosti.
Zato je povabilo k sklenitvi nove pogodbe, ki ga je v.d. dodal enostranski odpovedi pogodbe, moč brati kot skrajni cinizem nekoga, ki se ne zaveda kako pomembno je dobro medsebojno sodelovanje vseh in da podjetje Velika planina d.o.o. gorske reševalce potrebuje mnogo bolj, kot gorski reševalci potrebujejo omenjeno podjetje. V primeru, da se kamniški gorski reševalci ne odločijo za sklenitev nove pogodbe s podjetjem Velika planina d.o.o., oz. da podjetje ne bo pristalo na njihove (nove) pogoje, vse skupaj precej podobno zgodbi o ukinjanju kamniške urgence, oziroma nekako v smislu, sodelovanje smo prekinili, ker bi radi sodelovanje in varnost uporabnikov nihalke izboljšali.

Vršilec dolžnosti direktorja nima časa
Nekaj pojasnil in osebno izjavo v zvezi s prekinitvijo pogodbe ter še nekaterih drugih, nič maj žgočih tem v zvezi z delovanjem in vodenjem podjetja Velika planina d.o.o., smoželeli dobiti tudi od v.d. direktorja Leona Kedra. Vendar zaman, saj Keder vztrajno zavrača naše klice in se izogiba morebitnemu osebnemu srečanju. Pravi, da je za kaj takšnega preveč zaseden, zato bi želel, naj mu vprašanja posredujemo vnaprej oz. po elektronski pošti, kar kaže na očitno izmikanje in nepripravljenost, da bi neposredno odgovoril na zastavljena vprašanja.
Spričo številnih obveznosti, ki jih ima vršilec dolžnosti, smo mu poslali zgolj eno samo vprašanje: »Kdaj je bila opravljena zadnja reševalna vaja potnikov iz nihalke?« vendar nam je, namesto odgovora, ki bi bil lahko zgolj datum, poslal le nov izgovor. Seveda nameravamo pri iskanju odgovorov vztrajati, četudi bo morda potrebno počakati na imenovanje novega, ustreznejšega direktorja, ki bo imel, vsaj upamo, nekoliko več posluha za varnost potnikov ter tudi za sodelovanje z ljudmi in kraji, ki mu dajejo kruh.
Ker v podjetju Velika planina d.o.o. očitno že nekaj let niso poskrbeli niti za obvezno reševalno vajo reševanja potnikov iz nihalke, čeprav bi jo morali, za pridobitev oz. ohranitev dovoljenja za obratovanje naprave, izvajati vsako leto, pa se lahko uporabniki nihalke ter prebivalci kamniške občine, ki že vrsto let financirajo izgubarsko podjetje, najbrž povsem upravičeno sprašujemo, ali je vožnja z nihalko na Veliko planino v resnici sploh še varna.


Vožnja z nihalko je varna – odziv družbe Velika planina d.o.o.

Izjemno hitro, slabe štiri ure po objavi našega prispevka “Je vožnja z nihalko na Veliko planino sploh še varna?”, smo s strani družbe Velika planina d.o.o. prejeli e-mail z odzivom, v katerem vodstvo podjetja zagotavlja, da je vožnja z nihalko povsem varna.
Odgovor družbe Velika planina d.o.o, ki je objavljen tudi na njihovi spletni strani, objavljamo v celoti, skupaj z vsemi priloženimi dokumenti.
 

VOŽNJA Z NIHALKO JE VARNA – ODZIV DRUŽBE VELIKA PLANINA, D.O.O.

V enem izmed spletnih portalov v Kamniku se je danes, 3.2.2015 avtor prispevka spraševal ali je vožnja z nihalko na Veliko planino še varna, ker je družba Velika planina, d.o.o. odpovedala pogodbo o sodelovanju z GRS Kamnik. Ob tem pa je avtor napačno navajal, da družba Velika planina, d.o.o. ne izvaja vsakoletnih vaj reševanja iz nihalke.
Navedbe pisca prispevka ne držijo. Zadnja vaja reševanja iz nihalke je bila izvedena 11.9.2014. Na povezavi – Nihalka_poročilo o reševalni vaji si lahko ogledate dokumentacijo o vaji. Zakon o žičniških napravah za prevoz oseb govori, da mora upravljalec organizirati vajo reševanja iz nihalke z za to usposobljenimi ljudmi. Zaposleni v družbi imajo potrebna znanja in certifikate za reševanje. Med zaposlenimi so namreč tudi člani civilne zaščite. Vaje reševanja tako izvajamo v skladu s standardi reševanja, ki si jih lahko ogledate na povezavi – standard EN 1909. Vožnja z nihalko na Veliko planino je torej varna. Nenazadnje to potrjujejo ne samo redni inšpekcijski pregledi pristojnih inšpektorjev, temveč tudi to, da je bila družba letos finalist prestižne nagrade Werner von Siemens, kjer so ocenjevali učinkovitost nihalke.
Da se bo širša javnost lahko seznanila s pogodbo (celotno pogodbo si lahko ogledate na povezavi – GRS pogodba, ki jo je imela družba Velika planina, d.o.o. sklenjeno z GRS Kamnik, vam bomo v nadaljevanju opisali nekaj dejstev.
Pogodbo o sodelovanju, ki jo je leta 2010 sklenil takratni direktor družbe g. Zvone Gosar, določa sodelovanje med družbo Velika planina, d.o.o. in GRS Kamnik za primere nesreč na žičniških napravah in za organizacijo vaj. Prav tako so v pogodbi tudi določila o materialnem plačilu za storitve GRS Kamnik in dolžnostih družbe Velika planina, d.o.o.. Ta plačila in dolžnosti pa so naslednja:
Družba Velika planina se obveže, da bo zagotovila predpisano reševalno opremo in jo vzdrževala;
Družba se obveže, da bo z GRS Kamnik izvajala reševalne vaje in da bo pokrila GRS-ju vse stroške, ki bi jim nastali ob vaji (dnevnice, potne in ostale stroške itd..);
V zgoraj naveden obračun stroškov je naveden tudi letni pavšal za nabavo in obrabo skupne opreme izvajalca (družbe) in reševalcev (GRS);
Pavšalni znesek za skupno opremo je naveden v znesku 1.000,00€.
Pogodba predvideva tudi nadomestilo za pripravljenost in usposabljanje reševalcev. Nadomestilo je brezplačna karta za prevoz z žičnicami družbe za vse člane GRS Kamnik, za celo leto, neomejeno.
Novo vodstvo družbe Velika planina, d.o.o. je ob nastopu dela, pregledalo obstoječo pogodbo in načine plačila. Ugotovljeno je bilo, da se »skupna« reševalna oprema ni nabavljala, temveč, da je GRS pavšalni znesek 1.000€ porabil za pijačo in jedačo v gostišču Zeleni rob na Veliki planini. Na povezavi – GRS dokumentacija si lahko ogledate predlog pobota s strani GRS Kamnik, kjer tudi letos, kot leta poprej predlagajo, da vrednost 1.000€, ki je bil v osnovi namenjen za nabavo opreme, pobotamo z zapitki v gostišču, ki so jih naredili člani GRS Kamnik.
Zainteresirani bralci si lahko izdane račune ogledate na povezavi – GRS dokumentacija. V kolikor bo potrebno pa bo družba javnosti razkrila tudi specifikacijo računov za pretekla leta, kjer se točno vidi količina in vrsta popite pijače.
Glede reševalne opreme za nihalko lahko povemo, da je družba Velika planina v letu 2009 sama kupila potrebno reševalno opremo znamke Aerial Tramway, proizvajalca Immoos Švica v znesku okoli 18.000€. Navedeno reševalno opremo, ki je edina primerna za reševanje iz nihalke ustrezno vzdržujemo in pregledujemo, za kar letno tudi plačujemo preglede. Zadnji pregled je bil opravljen 4.9.2014 s strani pooblaščenega podjetja Univar, d.o.o iz Izole. Poročilo o pregledu si lahko ogledate na povezavi Nihalka_pregled reševalne opreme. Ugotovljeno je bilo, da je oprema brezhibna.
Vodstvo družbe se je jeseni lansko leto zaradi zgoraj navedenih dejstev sestalo z vodstvom GRS Kamnik. V razgovoru je vodstvo družbe GRS seznanilo oz. opozorilo na obveznost nakupa skupne reševalne opreme in da pavšalni znesek za reševalno opremo ni namenjen za plačilo pijače in jedače v gostinskem lokalu. Prav tako so bili pozvani na nadaljnje pogovore o nadaljnjem sodelovanju.
Družba Velika planina se zaveda in ceni strokovno usposobljenost pripadnikov GRS Kamnik. Sodelovanje z GRS Kamnik je po našem mnenju še vedno zgledno, saj smo jim med drugim v januarju letošnjega leta omogočili brezplačno uporabo nihalke izven rednega obratovalnega časa za potrebe njihove vaje iskanja oseb na Veliki planini, čeprav ta vaja ni bila dogovorjena s pogodbo o sodelovanju. Da smo jim to omogočili je družba imela določene finančne posledice, kot je plačilo delovnih ur zaposlenim in strošek delovanja izrednih voženj z nihalko. Vse to seveda kaže na to, da družba spoštuje in ceni delo GRS Kamnik ter njihovo prostovoljnost pri reševanju, zato smo tudi naprej pripravljeni dobro sodelovati z GRS Kamnik. Pogovori o sodelovanju med družbo in GRS tako še niso končani. Ravno odpovedni rok pogodbe je namenjen temu, da se obe vpleteni strani dogovorita o nadaljnjem sodelovanju. Žal pa brez odpovedi obstoječe pogodbe, ne moremo skleniti nove pogodbe o sodelovanju.
Zavedati pa se je potrebno, da GRS Kamnik dobi povračilo intervencij s strani URSZR, na podlagi pogodbe med URSZR in Gorsko reševalno zvezo. Na podlagi Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami in že prej omenjene pogodbe sklenjene med URSZR in GRZ so izvajalci zakonsko obvezani za reševanje. Njihove stroške (intervencije, gorivo, refundacije, prehrano, oprema itd) krije njihov ustanovitelj in ne posamezna gospodarska družba. Dolžnost gospodarske družbe kot je Velika planina, d.o.o. pa je varno upravljanje naprav, izvajanje vaj, izvajanje pregledov itd. Vse to, kot ste do sedaj prebrali tudi zgledno počnemo. V kolikor bi se zgodila nesreča in bi za nesrečo bila kriva družba, bo družba tudi plačala vse stroške morebitnega reševanja.
Za zaključek naj še enkrat povzamemo. Vožnja z nihalko na Veliko planino je VARNA. Vodstvo družbe redno organizira vaje reševanja in o tem vodi vso potrebno dokumentacijo, katero ste si lahko že ogledali. Delovanje nihalke zelo skrbno nadzoruje pristojna inšpekcija za žičniške naprave, ki glede vaj in usposobljenosti zaposlenih v družbi ni imela nobenih pripomb.

S spoštovanjem!
Leon Keder
v.d. direktor

Priloženi dokumenti (PDF):
Nihalka_dokumentacija za reševanje z vrvjo
GRS dokumentacija
GRS pogodba
standard EN 1909
Nihalka_poročilo o reševalni vaji
Nihalka_pregled reševalne opreme

03.02.2015



03.02.2015


MMC RTV SLO - Domžalski dom na Mali planini


Pojasnilo k članku Vožnja z nihalko je varna - odziv družbe Velika planina d.o.o.
Kamnik INFO - 19.02.2015

Gorski reševalci morebitnih nesoglasij in problemov nismo vajeni reševati preko medijev. Smo ljudje, ki nam beseda pomeni vse, resnica pa je za nas sveta.
Pred nekaj tedni je bil na spletni strani družbe Velika planina d.o.o. objavljen odgovor na članek Je vožnja z nihalko na Veliko planino sploh Še varna? z naslovom Vožnja z nihalko je varna - odziv družbe Velika planina d.o.o. V odgovoru je zapisanih kar nekaj neresnic ter zavajajočih in žaljivih navedb na račun Društva GRS Kamnik.
Z namenom pogovoriti se in razčistiti zadeve okrog spornega članka smo direktorja družbe Velika planina ponovno povabili na sestanek. Povabilo na razgovor mu je bilo poslano že ob zavrnitvi pobota in pred objavo članka, odziva nanj pa ni bilo.
V sled ponovnemu vabilu z namenom, da se vzpostavijo pogoji za dobro medsebojno sodelovanje, smo se prejšnji petek sestali vodstvi Društva GRS Kamnik in družbe Velika planina d.o.o.
Sestanku je prisostvovala tudi predstavnica CZ Kamnik Brigita Vavpetič.
Kljub temu, da smo na sestanku prišli do konkretnih ugotovitev in smo na temelju teh sprejeli konkretne dogovore in s tem svoj del dogovora izpolnili, smo ponovno ostali izigrani in s strani vodstva družbe Velika planina še vedno postavljeni na laž. Zavezani statutarnemu določilu dajanja točnih informacij o delu Društva in ker se vodstvo družbe Velika planina ni držalo na sestanku sprejetega dogovora, smo dolžni, da javnost o zadevi informiramo sami.
Nimamo se namena spuščati v podrobnosti spornega članka, vsekakor pa je potrebno, da zapišemo pomembna dejstva in dogovore, ki so bili sprejeti na petkovem (13.2.2015) sestanku.
Prisotni smo ugotovili, da družba Velika planina d.o.o., odkar je bila leta 2010 podpisana pogodba o sodelovanju. Društvu GRS Kamnik nikdar ni plačala pogodbenih obveznosti v višini 1.000,00 € za zaščitno in reševalno opremo. Ker pogodbeni znesek ni bil plačan, sta se prejšnji direktor družbe in predsednik društva dogovorila, da se pogodbena obveznost družbe v letih 2010 do 2013 pobota za stroške prehrane v gostišču Zeleni rob, ki so jo imeli člani Društva GRS Kamnik ob usposabljanjih in intervencijah v tem obdobju.
Ker nam zdajšnje vodstvo družbe Velika planina prav tako ni plačalo pogodbenih obveznosti za leto 2014, smo mu tako kod do sedaj, predlagali pobot.
Predsednik Društva GRS Kamnik je opozoril na sporni članek Vožnja z nihalko je varna - Odziv družbe Velika planina, d.o.o., ki je bil objavljen na spletni strani družbe Velika planina, ker ta ni pisan dobronamerno in v duhu dobrega sodelovanja med Veliko planino d.o.o. in Društvom GRS Kamnik. Navedbi sta neresnični, zavajajoči in žaljivi.
Vodstvo Društva GRS Kamnik zahteva, da avtor navedbe prekliče, navede prava dejstva in se za to opraviči:
»Ugotovljeno je bilo, da se »skupna« reševalna oprema ni nabavljala, temveč, da je GRS pavšalni znesek 1.000,00 € porabil za pijačo in jedačo v gostišču Zeleni rob na Veliki planini«. (Vir: http://www.kamnik.info/voznja-z-nihalko-je-varna-odziv-druzbe-velika-planina-d-o-o/)
in
»Na naslednji povezavi (GRS dokumentacija) si lahko ogledate predlog pobota s strani GRS Kamnik, kjer tudi letos, kot leta poprej predlagajo, da vrednost 1.000, €, ki je bil v osnovi namenjen za nabavo opreme, pobotamo z zapitki v gostišču, ki so jih naredili Člani GRS Kamnik«. (Vir http://www.kamnik.info/voznja-z-nihalko-je-varna-odziv-druzbe-velika-planina-d-o-o/)
Direktor družbe Velika planina je povedal, da je sam avtor članka, da ni razpolagal z vsemi informacijami, da ni vedel, da je Društvo GRS Kamnik vsako leto kupilo opremo, kot to določa pogodba in zahteva, da se mu računi za kupljeno opremo predložijo.
Po razpravi je bilo dogovorjeno:
♦ Predsednik Društva GRS Kamnik do ponedeljka, 16. februarja 2015, pripravi kopije računov za kupljeno opremo.
♦ Direktor družbe Velika planina poskrbi, da se objavi članek, v katerem se prekličejo neresnice, pojasnijo dejstva in zapiše opravičilo.
♦ Predsednika Društva GRS Kamnik se pred objavo članka seznani z njegovo vsebino.

Po razpravi in obrazložitvi ene in druge strani je bilo dogovorjeno, da se sklene nova pogodba o sodelovanju.
V duhu dobrega sodelovanja se je vodstvo Društva GRS Kamnik udeležilo otvoritve prenovljene gostilne pod nihalko, kljub temu, da za to nismo prejeli bona v vrednosti 40 €.
S tem pojasnilom zaključujemo kakršne koli nadaljnje razprave, saj so za nas nesmiselne in nepotrebne. V vsej zgodovini reševanja v gorah nad Kamnikom Še noben ponesrečenec ni ostal v gorah in za vsakega smo poskrbeli in zagotavljamo, da bomo v tem duhu nadaljevali še naslednjih sto let, z ali brez Velike planine d.o.o.
Upravni odbor Društva GRS Kamnik.
Franc Miš, predsednik Vir: GRS Kamnik

 

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

ARHIV

Objave naših sodelavcev in poobjave (nam dosegljivih) člankov/objav.