SMU

SMU... opis123

Smučanje

19.07.2014 23:29 Boris Štupar 1568 0
Igor Zlodej: Kar nekaj znancev sem srečal, celo iz Kamnika so prišli, pa legendarni Italijan...
Turni klub GORA - Franci Pogačar: Za konec sezone še enkrat na Kredarico na kavo.
Turni klub GORA - Metod Škarja: Če ne bi bilo Igorjevega opisa deset dni nazaj tele ture ne bi...
Turni klub GORA vabi v četrtek, 22. maja, ob 20. uri v okrepčevalnico Žibert: Jure Noč - Turno...
TK Gora - Matej Špeh: Začnemo pred svitom v Logarski - še vedno samo iz Kota, čeprav je cesta...
TK Gora - Jure Noč: Včeraj pošlje Stojan sliko Brane in kmalu je padla odločitev, ...
TK Gora - Igor Zlodej: Zjutraj ob 7.15 V Žlebeh - 3, kar je odlično za ta čas. Zapadlo je slabih...
TK Gora - Matej Špeh: Na parkirišču v Logarskem kotu (900 m) ravno dež prehaja v sneg, ...
TK Gora - Igor Zlodej: ... Ko sem prišel na Viško planino, je gore nad kočo Corsi obsijalo sonce.
TK Gora - Matej Kosem: Prvič mi je varianto čez grapo za Vrati in naprej preko Planjavskih...