SMU

SMU... opis123

Smučanje

Kraljevska etapa na Pierra Menti

Nejc Kuhar: Tudi med vodilnimi tekmovalci je današnja etape močno premešala karte, tako da je v skupni razvrstitvi še vse odprto.
Anže Šenk: Danes smo naredili krepkih 35 km. Po previdnem začetku sva se z Nejcem lepo prebila med prvih 15 v začetku drugega vzpona.

Nejc Kuhar: ... Zmagovalca (včeraj 4.) sta za celotno traso porabila dobre 3 ure in 17 minut (skoraj uro dlje kot včeraj), midva pa 3 ure in 53 minut. Prvih pet vzpono sva se držala dobro, ves čas sva hodila na 13.-14. mestu, potem pa v zadnjih dveh (krajših) vzponih doživela pravo kalvarijo. V zaključku predzadnjega sem najprej kapizulacijo podpisal jaz, Anže mi je z vrvico sicer nekoliko pomagal, vendar je v zadnjem vzponu obžaloval, ker je tudi njega povsem pobralo. Tako sva v zadnjih dveh vzponih izgubila kar precej mest, kljub temu pa sva z nastopom oba zadovoljna. Vsi tekmovalci upamo na nekoliko krajšo etapo jutri, saj so noge že precej utrujene. Brez masaže pa verjetno zjutraj tudi iz postelje ne bi vstal.

Rezultati 2. etape:
  1. Dennis Brunod - Manfred Reichegger (ITA) 3 h 17 min 07 sec
  2. Matteo Eydallin - Denis Trento (ITA) 3 h 17 min 53 sec

2. Manfred Reichegger - Dennis Brunod (ITA) + 49 sec
  3. Florent Perrier -Yannick Buffer (FRA) + 3 min 19 sec
...
 20. Nejc Kuhar - Anže Šenk (SLO)
124. Darko Kristanc - Igor Kalan (SLO)

Anže Šenk: ... Skupaj s Francozema in Andorcema sva mirno nabirala kilometre in višince. V četrtem vzponu mi je odpelo okovje, eno odpetje izmed 10ih, in pri potegu smučke z nogo k sebi sem si očitno snel hakelj psov in ga v prvem koraku napol snel. Do tu se mi je zdelo, da greva kar s preveč rezerve. Po menjavi psa in ponovnem lovljenju je korak postal manj prožen. Lažje mi je postalo šele proti vrhu naslednjega, petega, vzpona. V petem vzponu sta nama prej omenjeni ekipi, po mojih prevalih v četrtem spustu ušli, približali so se tudi zasledovalci. Najin tempo je po približno treh urah opazneje padel. V šestem vzponu sva se odločila da poskusiva s skupnimi močmi. Ekipe iz ozadja so imele hitrejši tempo. Do vrha sem ob pomankanju vnosa energije in pomoči Nejcu v navezi komaj zdržal. V brutalno strmem spustu je sladkor padel na nulo. Tekmovalci so drug za drugim padali mimo. Še zadnji vzpon pa sva zdelala le z voljo. Že dolgo nisem bil tako utrujen, srečen ciljne črte in hkrati zadovoljen z nastopom. Če dava vse od sebe, na nama povsem novi preizkušnji, morava biti zadovoljna.

Naredila sva veliko napako, ko sva po prvem dnevu sklepala da je napitek in gel dovolj. Proga je bila kar 8 km daljša od napovedi organizatorja in nisva bila spočita kot prvi dan. Večkratni španski udeleženec Pierre mi je dejal: »Na Pierra Menti moraš imeti vedno veliko hrane in pijače s seboj.« Jutri bova bolje opremljena in upam da tempo do cilja ne pade.

Popoldne sem imel natrpano z iskanjem rešitve za moje okovje. Proizvajalec ATKja mi je zamenjal »špičke«. Sam nekoliko dvomim, da je sedaj vse ok, čeprav mi je on to zagotovil.

Nejc KuharDanes kraljevska etapa na Pierra Menti

Anže ŠenkDruga etapa s pridihom ultra, Pierra Menta

SkiMountaineering.org: rezultati, fotografije ...

Anže in Nejc na vrhu predzadnjega vzpona