Silvo Baznik: Vročina ne prizanaša nikomur, Tako sem danes v jutranjen “hladu” zalival vrt. Le...
Silvo Baznik: Zunaj je temno, ko vstanem. Planinska oprema je že od včeraj v avtu tako, da ...
26.06.2015 07:28 Silvo Baznik 2778 0
Silvo Baznik:  Ura odbila je sedem, ko z ženo vstaneva. Hitro pripravim zajtrk in po njem še...
Silvo Baznik: Ura je pol petih zjutraj, ko prijatelj potrka na vrata. Hitro vzamem nahrbtnik,...
Silvo Baznik: Rana ura zlata ura, pravi slovenski pregovor. Čeprav ni vedno tako pa za odhod v...
08.05.2015 07:28 Helena Plahuta 2733 0
Silvo Baznik: Lepo sončno jutro me je zvabilo na kolo. Pogled na Kamniško-Savinjske Alpe po...
Silvo Baznik: Sredina kolesarsko-pohodna tura je obsegala relacijo Ljubljana Kašelj - Šentjakob...
Silvo Baznik: Vreme kroji delno tudi našo usodo in tako sva se s prijateljem zmenila in...
Silvo Baznik: Po sobotnem deževnem dnevu je sledil lep sončni dan, ki smo ga izkoristili za...
Silvo Baznik: Planina, ki s svojimi lepotami vedno očara svoje obiskovalce v vseh letnih časih....
Silvo Baznik: Lepo sončno jutro in dober zajtrk. Dovolj za odločitev, da grem na kolo in se...
12.04.2015 13:29 Helena Plahuta 1831 0
Silvo Baznik: Po delovnem tednu smo se trije prijatelji Andrej, Rado in Silvo odpravili v dolino...
Silvo Baznik: Na nebu ni bilo veliko oblakov, ko sem pognal pedale na kolesu in se odpeljal na...
Silvo Baznik: Ker je minilo že nekaj let, ko smo smučali s Savinjskega sedla, je bil že čas za...
Silvo Baznik: V tem tednu ne bo veliko sonca in ob poslušanju napovedi, da se bo zjasnilo, sem...
Silvo Baznik: Zjutraj je bil sneg trd in mestoma poledenel, a sonce naju je ob osmih že lepo...
Silvo Baznik: Izhodišče včerajšnje ture je parkirišče pred mostom čez Veliko Pišnico.
13.03.2015 06:28 urednik G-L 1314 0
Silvo Baznik: V četrtek sem se dogovoril z znanko, da greva na planino Korošico pod Košutico a v...
Silvo Baznik: Veter počasi slabi in branje na internetni strani Turnega kluba Gora me je...
Silvo Baznik: Včeraj sva s prijateljem zopet izbrala za izhodišče dopoldanske ture Rudno polje.
Silvo Baznik: Ob sedmih poberem prijatelja in odhitiva na avtocesto. Vremenska napoved obeta...
21.02.2015 12:29 Helena Plahuta 2071 0
Silvo Baznik: Vreme, da skoraj ne more biti lepše. To so bile prve misli, ko sem ustavil avto na...
18.02.2015 23:29 Helena Plahuta 2115 0
Silvo Baznik: V Ljubljani še oblačno, ko sva s prijateljem vozila po avtocesti a v daljavi je...
Silvo Baznik: Ko sem prejel hčerino vabilo za smučanje, sem le to nemudoma sprejel in tako me je...
08.02.2015 18:28 Helena Plahuta 2157 0
Silvo Baznik: Že nekaj časa želena tura je dobila epilog.