AO Tržič: Letošnje leto nas zima na žalost še ni razveselila z obilico snega, vendar pa se kljub...
AO Jesenice - Matija Volontar: V četrtek [29.12.16] sva z Jaotom splezala Kavkin slap v severni...
AO Železničar - Miha Močnik: Končno je prišel čas za Široko peč.
Delo - STA: Okoliščine kažejo, da je smrt planinca povzročil hujši padec v globino z zasneženega...
AO Tržič - Slavko Rožič: Končno se z Janezom (Ambrožem) uspeva uskladiti in najin cilj AK...
Freeapproved - Tadej Bolta: Letošnja zima je zaenkrat bolj skromna, a vseeno so se v nekaterih...
Silvo Baznik: Že dolgo načrtovan ogled za smučanje z Mojstrovice bo uresničen.
AO Kranj - Klemen Gerbec: ... sem bil spet v Martuljku.
Primož Blaha: Včeraj sva šla z Džanijem spet malo na lepše. Vreme je že prav dolgočasno in tudi...
Bile so. Vse dokler ... Letos se nas je še posebej dotaknil zapis o opustošenju gozdnatega...
Slovenske novice - Tomica Šuljić: ... najstnik in zdravnica
GRS Rateče - Jurij Jeršin: Končno prosta sobota, ki jo preživim z družino. A brez hribov ne gre....
Slovenski planinski muzej: danes ob 16. uri Parklji, jutri Aljaž skozi oči Požganca pa Jaslice...
bo v nedeljo, 11. decembra, predaval v Ljudskem domu v Kranjski Gori; začetek ob 17. uri
Slovenski planinski muzej: Imate tudi vi vsako leto težave s tem, kaj v času praznikov podariti...
Slovenski planinski muzej: ... v oči z legendami - Likovna razstava: Portreti slovenskih...
GRZS: 28. oktobra 2016 je bila v telovadnici OŠ 16. decembra v Mojstrani proslava ob 70-letnici...
Jurij Jeršin: ... gorske reševalne službe: Mojstrana, Kranjska Gora in Rateče
Gorenjski glas - Jelena Justin: Debela peč (2015 m)
Primož Blaha: ... čez Belco na Kepo in skozi Belco nazaj do Belce
21. oktobra 2016, bo v Slovenskem planinskem muzeju digitalna projekcija sprejetih del in...
Petek, 7. oktobra 2016: 35. srečanje alpinističnih veteranov je bilo tudi letos v Koči na Gozdu...
AO Jesenice - Darko Bernik: ... (Dvojka od a do ž)
Novice.najdi.si: ... v osrčju Julijskih Alp - Člani Alpinističnega odseka Jesenice s pomočjo...