Išči

Objavljalci

Poobjave gradiv z aktualnimi vsebinami, objave naših sodelavcev  ...

Objavljalci

Authors

Arhiv

Živemu človeku se lahko vse pripeti

Andrej Lavrenčič: Moje še čisto sveže izkušnje z nakupovanjem opreme s popustom v znani ljubljanski trgovini ali kako kupiti opremo s popustom po polni ceni.

Nakup s popustom, ki to nazadnje ni bil

K pisanju tega sestavka me je spodbudilo razočaranje, ki sem ga doživel pred dnevi v znani trgovini z opremo za prosti čas v ljubljanskem BTC-ju. Verjetno dobro informiran bralec ne bo imel težav pri ugotavljanju, za katero trgovino gre. Zaradi večje preglednosti naj vse skupaj opišem v točkah:

  1. po pošti dobiš bon za 25 % popusta.
  2. ker popust velja samo še nekaj dni, se hitro odločiš za obisk in nakup v tej trgovini.
  3. torej greš v trgovino, kjer bi rad unovčil popust z nakupom stvari X.
  4. v trgovini stvari X nimajo.
  5. s prodajalcem se dogovorita, da s popustom kupiš stvar Y, ki jo boš kasneje, ko stvar X dobijo iz skladišča, enostavno zamenjal. Ceni stvari X in Y sta identični (100 enot).
  6. kupiš stvar Y za 75 enot.
  7. počakaš nekaj dni in greš stvar Y zamenjat za stvar X.
  8. ko hočeš zamenjati stvar Y za X, prodajalec pravi, da moraš za stvar X doplačati 25 enot.
  9. vprašaš, kako je s popustom, saj naj bi šlo zgolj za zamenjavo stvari Y za X.
  10. odgovor: »To ne gre, saj ste že stvar Y vzeli s popustom! Ne morete dobiti popusta še za stvar X!«
  11. odgovor te močno začudi, zato postaviš vprašanje: »Ali potem stvar X kupujem po polni ceni s 25 % popustom?«. Odgovor: »Ne. Popust ste uveljavili pri nakupu stvari Y.«
  12. ker te logike še vedno ne razumeš, postaviš vprašanje: »Če seštejem znesek vrnjenega blaga (stvar Y) in znesek doplačila, dobim polno ceno. Kje je tu popust?« Odgovor: »V vrednosti stvari Y!«
  13. ugotoviš, da tu nekaj ni logičnega, a si z običajno logiko in znanjem matematike tu pač ne moreš pomagati. (Vmes se zgodi še medklic drugega prodajalca: »Ali ste ob nakupu stvari Y unovčili dva bona s popustom, da želite popust še za stvar X?« Jasno, da ne, saj sem dobil samo en bon.)
  14. ker stvar X potrebuješ, plačaš razliko (z 10 % gotovinskim popustom) in greš,ker vidiš, da z običajno logiko ne boš ničesar dosegel.
  15. narediš zaključke:
    1. nabavil sem stvar X s 25 % popustom po polni ceni (karikirano rečeno).
    2. prodajalci nimajo pojma o matematiki, uporabljajo pa neko svojo,običajnim ljudem neznano, logiko, s katero operira tudi poslovodja.
    3. potemtakem je reklama za 25 % popust samo preprost nateg
    4. prodajalci delujejo po načelu, da »desnica ne ve, kaj dela levica«. Lahko bi se vsaj dogovorili za enoten nastop
    5. to pomeni, da se moraš vedno za vse dogovoriti neposredno z njihovimi nadrejenimi, ki pa morajo, glede na izkušnje in splošno nezaupanje ljudi, dogovorjeno tudi pisno potrditi. Žig je tudi dobrodošel.
    6. in zadnje: razočaranje je tako hudo, da v to trgovino ne bom več šel, saj je občutek, da so me ogoljufali (nategnili) enostavno prevelik. 
Andrej Lavrenčič
 
P.S.: Če bi se to dogajalo kakšen teden prej, verjetno v spletni anketi te trgovine ne bi podajal tako dobrega mnenja o njihovem delu.
Kategorije:
Novosti SLO Vse objave

4 komentarjev na članku "Živemu človeku se lahko vse pripeti"

Dušan Škodič,

Skrivanje imena trgovine nima smisla. Oni živijo od nas in ne mi od njih. Fer špil mora biti na obeh straneh. Da je kupec kralj - to vsaj meni ne pade na pamet, da bi izkoriščal ali na podlagi tega skušal izsiliti od trgovca nekaj, do česar nisem upravičen. Drugo je, če te "nategnejo" tako, da ostaneš križem rok, kot na arabskem suku (tržnici), ampak tam so pravila igre popolnoma drugačna.

Meni so na primer lani iz Hervisa poslali darilni bon, ki ga kot stranka, ki je čez leto pri njih nekaj zapravila, lahko izkoristim do določenega datuma v mesecu. Hudič je bil le, da je bon, na dan ko sem ga prejel, veljal le do VČERAJ. Žig na kuverti je dokazoval, da so mi ga odposlali na zadnji dan, ko ga je bilo še možno vnovčiti.

Ja, pisal sem jim, pa mi po sedmih mesecih še kar niso utegnili odgovoriti. Tudi prav!


Domen Zupan,

Bistvo prispevka je zbrano pod tč. 15.c. Najprej je bil rok za uveljavljanje tega popusta nerazumno kratek, poleg tega pa poznam primer, ko stranka na zadnji dan "akcije" ni mogla uveljavit popusta, ker ni imela s seboj dovolj gotovine. Dejansko je bil to torej le nekoliko povečan in zelo kratkotrajen gotovinski popust in ne to, kar je bilo propangirano.


Marko Kern,

"5.s prodajalcem se dogovorita, da s popustom kupiš stvar Y, ki jo boš kasneje, ko stvar X dobijo iz skladišča, enostavno zamenjal. Ceni stvari X in Y sta identični (100 enot)."

Je bil ta prodajalec isti kot potem tisti ob menjavi Y za X?


Andrej Lavrenčič,

Prodajalci so različni. Zato pa velja zaključek 15.d. Spominja na italijanski pristop: ko se stvari najbolj zapletejo, na pogajanja pošlješ osebo, ki o stvari nima pojma. In potem lahko začneš vse od začetka. Čeprav za to trgovino tega ne verjamem.

Za objavo komentarja se prijavite ali registrirajte.

OBJAVLJALCI

Objave naših sodelavcev in poobjave (nam dosegljivih) člankov/objav.