Planinski glas: 3. januarja, smo se zbrali v Stahovici, pri Planinskem orlu, kjer je sedež PD...
Silvo Baznik: Prijatelj Rado me zjutraj pobere doma in odbrziva na avtocesto, ki jo zapustiva za...
Silvo Baznik: Po jutru se dan pozna, pravi pregovor. Jasno nebo, lepa napoved, da bo veter v...
23.12.2014 06:29 Helena Plahuta 2705 0
Silvo Baznik: Mineva december in v gorah še ni dovolj snega za kakšno turno smuko in zato sva se...
Silvo Baznik: Po dobrem jutranjem okrepčilu smo se odpravili peške od doma na Debni vrh.
Silvo Baznik: Ob osmi uri izstopim iz avtomobila na izhodišču poti v Kamniški Bistrici. Obujem...
Silvo Baznik: Jutro brez dežja čeprav s sivino na nebu me je zvabilo na pot. S kolesom od doma v...
Silvo Baznik: Prispevki na internetni strani Turni klub gora so malce povzdignili pritisk. Saj...
Silvo Baznik: Vedno krajši dnevi in megle ali oblačnost v ljubljanski kotlini kar kličejo po...
05.11.2014 06:28 Helena Plahuta 2521 0
Majda Gašperin: Po udobni mulatjeri v osončeni gorski raj. Poln …
03.11.2014 06:29 Helena Plahuta 2784 0
Marička in Jane Volkar: Prvi stik s Katmandujem po devetih letih: na ulicah smeti ni več in...
Silvo Baznik: Dolgo spanje in nato vožnja v vasico Log pri Kranjski gori, ki je najino izhodišče...
01.11.2014 19:59 Helena Plahuta 2029 0
Silvo Baznik: Včeraj sva se z dolgoletnim planinskim prijateljem Milanom le pogovarjala za...
Silvo Baznik: Jutranje pregovarjanje žene in prijatelja ni obrodilo sadov. Skoraj sem že hotel...
27.10.2014 06:28 Helena Plahuta 2017 0
Majda Gašperin: Nismo bili sami, megla nas je zvesto spremljala skoraj do vrha.
Silvo Baznik: Zjutraj sem se pripravljal za kolesarjenje in vprašal sina, ali gre z menoj. Da,...
13.10.2014 01:29 Helena Plahuta 1559 0
Planinski glas: 20 pohodnikov se nas je ob 9. 30 uri zbralo na Zelenem robu. Pod vodstvom...
10.10.2014 07:28 Helena Plahuta 2741 0
Janez Medvešek: Konjšičica, Velika planina, Tiha dolina ... vse eno samo tihožitje
Planinski glas: ... spominski pohod organizira Planinsko društvo »Bajtar« Velika planina
Majda Gašperin: Sonce je še daleč, ko se odpraviva s Srednjega vrha. Martuljške gore so še...
Silvo Baznik: Zadnje dni je že kar zadetek na loteriji, če imaš v visokogorju lepo sončno vreme.
Planinski glas: Jutro na Veliki planini je bilo megleno, a megle so se do prireditve, ko so...
02.10.2014 07:28 Helena Plahuta 1910 0
Silvo Baznik: Zjutraj pripravim zajtrk in budim ženo, ki bi kar ostala doma a vztrajnost je...
Silvo Baznik: Ko želiš dihat sveži zrak v gorah in ne želiš dolgo hoditi, se odpelješ na Vršič.
Planinski glas: Spet leto je okrog in bajtarji ponovno oživljamo svojo tradicijo s praznovanjem...